van Alten & Lodewijkx

Huurt een kantoor bij Dockwize

De wereld digitaliseert, waarom een boekhouder niet? Deze vraag stelden ze bij Alten & Lodewijkx. Dit heeft geleid tot de intelligente chat-bot genaamd Ask A&L waar klanten 24/7 hun administratieve, juridische en fiscale vragen kunnen stellen. Deze bot kan een passend antwoord geven in de vorm van tekst, elektronische whitepaper of in het geven van een interactieve online cursus. Bij A&L willen ze nog een stap verder gaan en Ask A&L zodanig ontwikkelen dat er zowel preventief als proactief advies gegeven wordt binnen het boekhoudpakket. De triggers die de bot kunnen activeren zijn bijvoorbeeld bepaalde boekingen in de administratie, wetswijzigingen en specifieke marktontwikkelingen.

Naast het ontwikkelen van deze bot blijven ze boekhouders die de administratieve problemen van ondernemers oplossen. Door de toenemende wet- en regelgeving en fiscale verplichtingen wordt het voeren van de boekhouding steeds complexer. Bij A&L willen ze de ondernemer laten ondernemen en samen naar de toekomst kijken. Dit doen ze door de ondernemer volledig te ontzorgen en te monitoren of de gezamelijk gestelde doelstellingen gerealiseerd kunnen worden. 

Het dienstenpakket omvat onder meer:
•    Het voeren van de financiële administratie;
•    Loon- en personeelsadministratie; 
•    Opstellen van jaarrekeningen; 
•    Het verzorgen van fiscale aangiften (IB, VPB, OB etc.) 
•    Interim (financial) controller;
•    Advisering omtrent fiscale, juridische en boekhoudkundige vraagstukken.

De focus blijft de toekomst van de ondernemer. Door persoonlijke betrokkenheid en vertrouwen is hun doel om samen succesvol te worden en te blijven.

Kantoor A11 
De deur van kantoor A11 staat altijd open voor een bak koffie. Ook voor vragen omtrent boekhouding, fiscale en juridische vraagstukken kan van Alten & Lodewijkx vrijblijvend een luisterend oor bieden.

Lees ook:

Foto ©: Myrthe de Bruijn