Kennissessie

Kennissessie 'Love brand basics' door Diederick Janssens

Love brands basics door TEDx-spreker Diederick Janssens
Startups starten met veel energie, veel goodwill en een motivatie van volle overtuiging. Toch wordt drie op de vier geen succes gegund. Waar zit ‘m dat in: die gunfactor? Waarom krijgt die ene persoon duizenden volgers en een ander geen enkele like? Waarom lijkt het ene product ‘zichzelf te verkopen’ en krijgt een andere zelfs op de scherpste prijsactie geen respons? Ofwel: waarom houden we wel van het ene merk, maar niet van het andere? 

In de kennissessie ‘Love brand basics’ legt merkstrateeg en TEDx-spreker Diederick Janssens uit hoe je groot wordt door klein te blijven. “Startups hebben een groot concurrentievoordeel op gevestigde merken”. Leer tijdens de sessie hoe je dit voordeel kunt benutten.

Netwerklunch
De kennissessie vindt aansluitend aan de (gratis) netwerklunch bij Dockwize plaats. Wil je mee lunchen? Geef dit dan aan op het aanmeldformulier.

Programma
Datum: dinsdag 15 oktober 2019
Tijd: 13.00 - 14.30 (netwerklunch 12.30 - 13.00 en alleen bij aanmelding via het contactformulier)
Waar: Dockwize, Vlissingen

Meld je aan!
Deze kennissessie word je kosteloos aangeboden. Meld je hier aan.


•••
Dockwize organiseert een aantal keer per jaar kosteloze kennissessies voor iedereen die up-to-date wil blijven en zijn kennis en/of netwerk wil vergroten. Houd de event kalender in de gaten of meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze activiteiten.

Card image cap

Details

Kennissessie 'Love brand basics' door Diederick Janssens