Kennissessie

Kennissessie 'Love brand basics' door Diederick Janssens

Over 'Love brand basics'
Start-ups starten met veel energie, veel goodwill en een motivatie van volle overtuiging. Toch wordt drie op de vier geen succes gegund. Waar zit ‘m dat in: die gunfactor? Waarom krijgt de ene duizenden volgers en een ander niet één like? Waarom lijkt het ene product ‘zichzelf te verkopen’ en krijgt een andere zelfs op de scherpste prijsactie geen respons? Ofwel: waarom houden we wel van het ene merk, maar niet van het andere? In de kennissessie ‘Love brand basics’ legt merkstrateeg en TEDx-spreker Diederick Janssens uit hoe je groot wordt door klein te blijven. “Start-ups hebben een groot concurrentievoordeel op gevestigde merken”. Leer tijdens de sessie hoe je dit voordeel kunt benutten.

Waar
Dockwize, Vlissingen

Programma
Op dinsdag 15 oktober 2019, aanvang 13.00 uur, aansluitend aan de (gratis) netwerklunch bij Dockwize. Wil je mee lunchen? Geef dit dan aan in het aanmeldformulier.

Aanmelden
Meld je hier aan. 

Card image cap

Details

Kennissessie 'Love brand basics' door Diederick Janssens