Dockwize zoekt: enthousiaste receptionist(e) (18-20 u per week)

Als receptionist(e) van Dockwize snap jij wat een warm welkom is. Jij bent en voelt je verantwoordelijk voor de eerste indruk die bezoekers, ondernemers en studenten krijgen van Dockwize en van de bedrijven die bij ons gevestigd zijn. En die eerste indruk? Die is top! Want jij, als visitekaartje en hét gezicht van ons bedrijf, zorgt dat iedereen zich meteen gezien voelt. Je werkt met plezier alle administratie bij en bent een organisator pur-sang. Met jou loopt alles bij Dockwize op rolletjes.

DIT DOEN WIJ 

Dockwize is dé ondernemers- en innovatiehub van Zeeland. Of het nu gaat om de een succesvolle start van je onderneming of het waarmaken van je groeiambities; wij stomen je klaar voor de toekomst.  Met onze rebelse aanpak en verrassende connecties weten we elke ondernemer te helpen bij de volgende stap. 

Inmiddels bestaat Dockwize ruim 12 jaar en hebben we op tal van vlakken bewezen een grote bijdrage te leveren aan het innovatieklimaat in Zeeland. We bieden programma’s en challenges aan, bieden je inspirerende kantoor- en werkplekken en helpen jouw innovatie te ontwikkelen in onze test- en demofaciliteiten. Dat doen we niet alleen maar met de hele Dockwize community. Dus sluit je aan en UNLOCK YOUR POTENTIAL!

DIT VRAGEN WE VAN JOU 

  • Nog voordat je een woord gezegd hebt, weet een bezoeker al dat hij welkom is. Jouw gastvrije houding laat dit namelijk meteen zien.
  • Je wil graag dat het totaalplaatje voor onze huurders en bezoekers klopt, dus regel je dat de openbare- en vergaderruimtes er representatief uitzien en zorg je ervoor dat de bezoekers de huisregels naleven. 
  • Wil iemand een vergaderruimte reserveren? Tof! Jij zorgt dat dat kan. Je werkt de offerte correct en zorgvuldig uit en verzend deze naar de aanvrager. Je communiceert met de klant over de wensen en afhandeling. Je administreert de reservering in outlook, zorgt dat de catering wordt geregeld en maakt de ruimte gereed voor de aanvrager.
  • Zijn er vragen, opmerkingen, wensen of onverhoopt ook klachten? Ter plaatse, per post, mail of telefoon. Dan handel je deze met plezier zelfstandig af. Voor specifieke zaken weet je de juiste collega te vinden als doorverwijzing. 
  • Voor jou is het geen probleem om goed en snel te schakelen. Van onverwachte zaken raak je niet in paniek.
  • Je werkt accuraat en controleert je werk op fouten. Je bent iemand van details.
  • Je doet natuurlijk niet alles in je eentje, maar werkt graag in teamverband. Daarbij breng je ook het netwerk met elkaar in contact. Je weet wat er nodig is om in een team goed te presteren en draagt daar graag je steentje aan bij.
  • Ook wanneer er calamiteiten opdoen, behoud jij de rust, handel je adequaat en activeer je (nood)procedures. 

JOUW KENNIS EN KUNDE 

Ben jij de perfecte kandidaat? Zeker wel, als je je kan vinden in de kernwaarden van Dockwize, als je beschikt over een MBO-4 diploma, organiseren in je natuur zit en je brede ervaring met Office gerelateerde pakketten hebt.

WE BIEDEN… 

Natuurlijk bieden we passende voorwaarden. Wat het echt interessant maakt, is het energieke team met enthousiaste professionals waar je deel van gaat uitmaken, waarbij we ook oog hebben voor jou en je ontwikkeling. Stilstand is immers achteruitgang! En juist dáár zijn we niet van.

Omvang functie: 18 – 20 uur per week

Salarisrange: tussen 2.080,- en 2.880,- bruto per maand o.b.v. fulltime

SOLLICITEREN… 

Zie jij het wel zitten om ons team te versterken en voldoe je aan de eisen? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een recent CV en een goede motivatie waarom jij denkt ons team te kunnen versterken.

Eerst meer weten? Neem dan contact op met Eveline Rodts, manager faciliteiten Dockwize, via +31 (0)6 27 47 11 21.

Solliciteren kan tot 13 oktober, de gesprekken zullen plaatsvinden op 17 en 20 oktober.